Az érdeklődők már a hirdetések megnézésével szinte teljes körűen megismerhetik az ingatlanokat a hirdetésekben szereplő virtuális ingatlanséta és az alkusz által készített ingatlan bemutató filmnek köszönhetően.
Felmérések alapján egy alkuszi komplex hirdetés után már csak a vevők 12% -a az ingatlant szeretné a saját szemével látni és 88%-a első sorban az ingatlan megtekintésénél az árral kapcsolatos megbeszélés miatt tartja fontosnak a személyes találkozót.
Ezt az első körös online bemutató helyettesíti.
A csoportos és az egyéni mutatások időt takarítanak meg mind az érdeklődőknek, mind az alkusznak.
Az alkuszok a megtakarított időt a komoly érdeklődőkkel folytatott árversenyre tudják fordítani, mely a végeredmény tekintetében a legfontosabb.
Az első körben az alkusz online mutatásokkal egybekötött megbeszélést fog felajánlani, melyeknél a még a felmerült kérdések kerülnek tisztázásra és már az árról is lehet beszélni. Az online bemutatók lehetnek egyéniek és csoportosak is attól függően, hogy az alkusz melyiket tartja célszerűbbnek.
A megbeszélésekre már vannak jól használható online egyszerű alkamazások melyeket akár telefonon , akár laptopon használva megtartják a megbeszélés személyes, bizalmas jellegét.
A tapasztalok azt muttatják, hogy az érdeklődőkkel semmivel sem nehezebb ezt elfogadtatni, mint leszervezni egy helszíni mutatást, hisz manapság már senki sem szeretne várni. Az emberek nagy része már egyébként is használ olyan alkalmazásokat, melyet fel lehet használni online mutatásokra. Ilyen például a Facebook Messengere, a Whatsapp, a Viber, a Zoom, a Googe Meet és még sorolhatnánk. Ezek közül bármelyik alkalmas egy online mutatással egybeközött megbeszélésre.
Internet elérés
okos telefon, vagy tablet, vagy laptop, vagy asztali számítógép
egy meghívó levél, melyben a linkre kattintva indul a megbeszélt időpontban a tárgyalás